Maand opzeg termijn op werk, nu mijn laatste 4 dagen. Hoe hou ik de motievatie erin?

Ik heb geen zin meeeer! Heb een maand geleden me werk opgezegt omdat we weer terug in nl gaan wonen... Maar voor de laatste 4 dagen is de motievatie weg wat kan ik doen? Werk als it analyst voor de gemeente...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Joh, ht gaat over 4 dagen, niet moeilijk doen. Die dagen heb je nodig om werk over te dragen, afscheid te nemen( ook van externe klanten), bureau op te ruimen. Die zijn om voor je het weet
anneliez
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
graag gedaan, succes en ook succes als je weer terug in Nederland bent

Andere antwoorden (4)

Planning maken, in overleg met leidinggevende ´niet normale taken´ gaan uitvoeren?
Had aan het eind van mijn stage (sorry, nog niet zo veel levenservaring dus moet het daar mee doen) iets soortgelijks.. Opdrachten af, school en stageadres tevreden, en nog 1,5 week over! Stage snapte toen wel dat ik geen zin had gewoon administreren, dus kon de klussen doen die eigenlijk wel en eigenlijk niet nodig waren, totaal andere dingen dus. (mocht uiteindelijk inboedel gaan inventariseren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon lekker niet gaan.......meldt je niet ''ziek'' maar meld je ''vrij''........je motivatie is weg , je zin is weg...je doet jezelf en het bedrijf er niet goed aan om nog die laatste paar dagen te gaan werken..wie wordt hier gelukkiger van? jij zeker niet...en het bedrijf ook niet gezien ze nog 4 dagen iemand in dienst hebben die waarschijnlijk alleen zit te internetten, de koek is op...

wat je wel kan doen is die 4 dagen een beetje je Nederlands bijspijkeren, aangezien ''opgezegt'' en ''motievatie'' niet echt woorden zijn :)... succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch even doorbijten en denken nog 4 dagen en dan ben ik er vanaf want je moet het toch doen , of je moet ineens griep krijgen ........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf nu niks nieuws meer doen, alleen nog de anderen helpen bij dingen waar jij de kennis van hebt. Op die manier draag je heel veel werk over (een formele overdracht is misschien toch ook nog wel nodig!) en je neemt op die manier voor jezelf en je collega's ook meteen afscheid. En de tijd gaat sneller voorbij, omdat je toch bezig bent.